torsdag, oktober 11, 2007

Bildspel 4 nov

Hej alla,

Vill börja med att tacka de som var med i lördags när vi var på
fotoutställning på upplansmuset, det var väldigt trevligt och jag tror
att jag vågar skriva att alla vi som var där rekomenderar
utställningen.

Jag har bokat lokal för bildspelskvällen den 4 november (en söndag) i teatern kl. 18.00.

Sista anmälan för att vara med är den 22 oktober!

För den som inte vet vad vi menar med "bildspel" så är det så att om du
vill vara med tar du bilder som du sätter ihop till ett bildspel och
sedan har musik till. Ungefär som en musikvideo men med orörliga
bilder. Du får välja vilka bilder som helst och vilken låt som helst,
låt fantasin flöda. Det finns inga rätt eller fel.

Det kommer att finnas en projektor på plats men du får själv stå för
dator. Har du ingen dator går det säkert bra att ta med ett usb och
låna någon annans dator.

Jag föreslår att vi även har knytis där alla tar med sig lite fika.
Bullar, kakor eller lite godis. Kaffe, te finns på nationen. Har man
inget eget bidrag går det självklart bra att bara komma och titta på
andras bildspel och fika. I lördags när vi var på utställningen började
vi som var med att prata om resor och kom fram till att det vore roligt
att få se lite resebilder. Därför föreslår jag att det även går bra att
den 4 nov visa lite resebilder i mån av tid efter bildspelen.

Ha det gott och kom gärna in med anmälningar till mig :) elinnilsson55@ hotmail.com

/elin

Inga kommentarer: