söndag, oktober 14, 2007

På G i höst

Hej!

Sent omsiders men bättre sent än aldrig. Här kommer lite info om vad vi planerade in i höst på aktivitetsmötet:

4/11 Bildspel - Elin och Per-Oskar fixar. Klockan 18. Elin har skickat ut ett mejl.

10/11 Fotomaraton - Per-Oskar fixar rullar. Klockan 11. Mer info kommer.

11/11 Städdag på nationen. Klockan 12. Fotoföreningen får ett område
och det tar några timmar. Det bjuds på mat. En gratis städsexa väntar
alla som varit med och städat en gång under terminen (den 28e november
tror jag). Hör av dig till mig om du vill vara med.

18/11 Photoshopkurs - Emil ansvarar. Klockan 15. Laptop behövs men har
man ingen egen så går det bra att dela med någon. Vi kan prata ihop oss
om det så alla som vill kan komma. Vi lär av varandra.

8/12 Föreningskväll på nationen.

Så blir det förhoppningsvis av med en egen utställning som börjar i
samband med adventsfikat (första advent). Per-Oskar och Emilie Z håller
i trådarna.

Jag har pratat med vaktmästaren på Studentvägen om nycklarna till
mörkerrumet och läget ser ut så här: Rummet är färdigrenoverat men det
kan vara kvar grejer i det och inget lås var installerat men det skulle
fixas. Jag tänkte kolla i veckan hur det går så hör jag av mig när det
är grönt för flytt av grejer.

Inga kommentarer: