måndag, mars 12, 2007

På Gång - Mars 2007

Hej!

Jag har pratat och mailat med GH om möjligheten att låna deras mörkerrum. Det verkar vara lite oklart vem som egentligen har deras nyckel in till labbet. Jag ska vara på dem lite så vi kanske kan flytta in så snart som möjligt…
-----
Terminens första städdag på nationen går, som bekant, av stapeln på söndag (18/3) kl 12! Anmäl er gärna till min mail innan onsdag om ni kan komma. Är vi ett par stycken tar det hela inte så lång tid. Hittills har Elin och jag anmält sig. En god middag framme i maj ligger i potten…

-----
Den 25/3 är Brända tentan på nationen bokad kl 15.00. Anledningen är att fotoföreningen kommer att hålla en Photoshop-kurs under ledning av Petter! Kursen kommer att vara grundläggande och gå igenom moment som är nödvändiga att kunna för att få ut så mycket som möjligt av PS.

Vidare information kommer att komma om kursens innehåll och vad som deltagarna måste ha med sig till kursen (dator med PS installerat t.ex?)

Anmäl dig till mig senast 19/3 (måndag) så vi vet hur många som kommer att komma!

Det här kommer att bli kul!
/Kristoffer

Inga kommentarer: