lördag, mars 10, 2007

Musik+Foto=Kul

Hej!

Vad roligt med en liten fotofest den 23 tycker jag.
Det som är lite konstigt är att nu verkar det som om filmen om Arbus
inte kommer att visas i Uppsala, verkar som om filmen försvunnit från
deras hemsida. Kankse får ringa dem och kolla...

Datum och lokal för visningen av musikvideor har inte bokats ännu men det är på G.

De som hittils har anmält sig är Carl och Per-Oskar.
Jag och Karin ska försöka göra en video och Kristoffer ska också vara
med. Så vi kommer minst få se fyra musikvideor verkar det som. Jätte
kul tycker jag!!!

Är det några datum som önskas för "uppvisningsdagen" ?
Jag föreslår en dag mitt i veckan, mån-tors. Någon dag som är uppbokat
för någon?

Återkommer med mer information och jag tar gärna emot fler anmälningar om musikvideor. Nu vet vi allafall att det blir av :)

Lycka till!!!
/Elin
---
Hej alla musikfotofolk.
tänkte bara tipsa om ett bra
bildvisningsprogram (som man kan göra musikaliska slajdshows i!) som
heter faststone och fås som freeware från www.faststone. org
. om alla som ska göra musikvideosar gör det i det programmet
(antagligen väldigt enkelt) så kanske vi slipper eventuella tekniska
bekymmer. tror det blir fint oxå!
vi hörs o ses!
//Petter
ps jag tror jag kommer med ett bidrag, så länge allt sker efter tentorna...

1 kommentar:

PerOskar sa...

Faststone verkar inte finnas till Mac :-(