onsdag, januari 11, 2006

Nytt gott år

Nya hemsidan, eller snarare samma hemsida med ny layout, uppladdad!
En del i förändringen är denna infosida där viktig information kommer att anslås, fester aviseras, tävlingsvinnare presenteras osv. endast fantasin sätter gränserna (sliskigt).

Jag har hittills mest ändrat utseendet och inte innehållet på sidan. Kommentarer angående allt är välkommet, och jag är säkert på att det finns en del att ordna till.. för att komplettera mosaiken ovan tar jag gladeligen emot bilder från styrelsemedlemmarna till att börja med och seda även eventuellt från villiga medlemmar....

Gott mos! Ses!

/per-oskar

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju nytt och fint och så (det känns som om det kanske var dags för lite ny design, med tanke på att den typ inte blivit omgjord sedan jag själv knåpade ihop något mycket spartanskt för flera år sedan). Min enda invändning är att fotoförening ju trots allt är ett sammansatt ord så det ser lite konstigt ut att sätta en punkt mitt i det hela.
Om du får extrem fotobrist till designen så antar jag att jag har en massa foton som går att använda, men det känns som om de skulle skära sig lite mot de du redan använder med tanke på att jag uteslutande fotar porträtt.